شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۵۲۲۹
چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹

فکرشهر: اداره ثبت احوال شهرستان دیلم در سال ۹۷ و ۸ ماه ۹۸ رتبه اول را در ثبت وقایع حیاتی شهرستان‌های استان بوشهر کسب کرد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، فرماندار دیلم روز چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی این شهرستان گفت: کسب این موفقیت ماحصل تلاش و برنامه‌ریزی‌های  صورت گرفته توسط تمامی دستگاه‌های عضو این شورا است.

عبدالامیر قاسمی افزود:  نقش شهرداری، شوراها، دهیاران،امور عشایر  و شبکه بهداشت و درمان در ثبت وقایع حیاتی  این شهرستان  بسیار موثر بوده و جای تقدیر دارد.

وی بیشترین آمار مرگ و میر را در شهرستان  تصادف عنوان کرد و گفت: بمنظور کاهش تصادف  گشت‌های نامحسوس و  پلیس راه در مبادی ورودی دیلم از سمت خوزستان مستقر خواهد شد.

وی اظهارداشت:  همه مسئولان، خانواده‌ها و  رسانه‌ها نسبت به ترویج و نهادینه کردن فرهنگ رانندگی صحیح و رعایت مقررات ایمنی و حمل و نقل تلاش بیشتری کنند تاشاهد کمترین تصادف و مرگ و میر باشیم.

فرماندار دیلم افزود: اداره  ثبت احوال شهرستان باید نسبت به اخذ و تحویل کارت  هوشمند ملی به مردم سرعت بخشی کند.

وی گفت:  ایستگاه  ثبت نام کارت  هوشمند ملی در مدارس فعال شده است.

قاسمی تصریح کرد:  تمامی مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی  باید تا قبل از پایان سال نسبت به دریافت کارت هوشمند ملی اقدام کنند.

رئیس اداره ثبت احوال دیلم گفت: این اداره و  دفتر پیشخوان طاهری همه روزه جهت ثبت نام کارت هوشمند ملی فعال است.

شهباز دشتی افزود:  تعداد ۲۵ هزار و ۵۹۸ نفر در این شهرستان واجد شرایط کارت هوشمند ملی هستند که  از سال ۹۲ تا پایان آبان امسال  تعداد ۲۳ هزار و ۲۹۶ نفر ثبت نام کردند.

وی اضافه کرد:  ۱۰۰ درصد از وقایع ثبت شده  شهرستان دیلم در مهلت قانونی به ثبت رسیده که  جایگاه این شهرستان در بین ادارات استان اول است.

شهرستان دیلم با بیش از ۳۲ هزارنفر جمعیت در شمال استان بوشهر واقع است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر